Cilji kakovosti, ki jih želimo doseči, so
·
postati sodobno organizirana, učinkovita in uspešna družba,
·
krepitev ugleda znamke Snežnik,
·
omogočiti
pravočasno, natančno in kakovostno proizvodnjo prodajnega programa
družbe s stalnim izboljševanjem tehnološkega
procesa,
·
zagotoviti
stabilno in uspešno poslovanje z optimizacijo
stroškov in posodabljanjem
pogojev za izvajane dejavnosti družbe,
·
izboljšati nabavni proces vhodne surovine in le-tega optimirati v nabavni verigi,
·
zgraditi
kakovostno dolgoročno sodelovanje in oblikovanje obojestranskega
strateškega partnerstva
z našimi poslovnimi partnerji temelječem na medsebojnem spoštovanju,
zaupanju in poštenosti,
·
prodreti
in osvojiti nove
perspektivne trge in postati podjetje, ki bo kot izvozniki v Evropsko
unijo prepoznavno po kakovosti izdelkov,
·
slediti
trgu in tržnim trendom,
·
vključiti
vse zaposlene v skrb za kakovost in stalno izboljševanje in
v ta namen okrepiti dejavnosti kot so izobraževanje in vlaganje v
razvoj kompetentnih kadrov, notranja komunikacija, timsko delo in
iniciativa posameznika,
·
zagotoviti
varno delo vsem zaposlenim,
·
preventivno
delovanje in odpravljanje vzrokov za nastanek nepravilnosti,
·
izdelati
sistem motiviranja za čim bolj ustvarjalno delo,
·
odgovorno
ravnanje z okoljem.
Januar 2008